29 Nisan 2013 Pazartesi

Fabrika

Fabrika misali calisiyorum ama hic sikayetci degilim.

Bu hafta icinde bu cantadan uc tane  daha yapip  ikisini arkadaslarinin yanina katip ABD'ye, kalanlari  Atina'ya ;

Bu cantacik ve aynisi  iki tane cimcime icin



Bu isimligin benzerinden bir tane daha yapip Istanbul'a ;



Bu safari isimligin aynisini yapip uzerine  LOUKAS yazip Selanik'e gondermem lazim.



Hala yapmakta oldugum Kucuk Prens'li baska bir isimligi de  tamamlayip cooook uzaklara gonderecegim.  O simdilik surpriz bitince haberiniz olacak. 

Ha bu arada Kucuk Prens demisken daha minik boylari talep edilince bizim Kucuk Prens oldu mu size Kucucuk Prens?

boyu hemen hemen 8 cm 
Bir tane de yastik bitmek uzere . O da ABD yolcusu artik tamamlaninca koyacagim fotografini. Boyle eglenceli cimenli , cicekli bocekli , inekli kuzulu acayip birsey.

Gecen gunlerde de bos durmadim tabii ki  su kredi karti cuzdanini, 

Ici puantiye  astarli gayet temiz dikisli hos birsey oldu.


... ve asagida gordugunuz aslan parcasini yaptim. Bu bir prototip. Kendisi  yavru bir aslan icin vaftiz sekeri olacak sonra da magnet olarak kullanilacak. Babasinin Cimbomlu oldugunu soylememe gerek var mi?  :))


Esas haberi  vermeyi unuttum. Yunanca blog yazmaya basladim. ( unicodeco.blogspot.gr )  Allah sevgili esim Aris'e sabir bana da kuvvet versin. Cunku blog yazacak kadar Yunancam yok mecburen Aris'in basinin etini yiyecegim. Dolayisiyla o blog  biraz yavas ilerleyecek sanirim. Imdaaaaat!..

Iste gorusmeyeli bunlar oldu, ilerleyen gunlerde de bunlar olacak. Tek kisilik fabrika gibiyim dersem yalan olur mu?  ( tamam tamam Aris blog icin yardim ediyor) 
  
Ayricaaaaaa YASASIN BAHAR GELDIIIIIIIIIIIIIIII!


Herkese dolu dolu bir hafta diliyorum.



8 yorum:

  1. Sen 5 fabrikaya bedelsin kuzucum! Inanilmaz bir uretkenlik, tebrik ediyor, takdir veriyor ve elerinden opuyorum!!!
    41 bin kere masallah :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OF ya sorma Basak.. Yetismiyor optugun ellerim..
      Ben de seni opeyim dur ver bi' yanak?

      Sil
  2. Fabrika gibi lafı az kalmış, çok hızlısın:)
    Yeni blog hayırlı olsun, Aris'e kolaylık ve sabır diliyorum:) Ben de ciddi bir Almanca yazacaksam 40 kere Niels'e sorarım, hatta bildiklerimi bile:))
    Küçük Prens olmuş Minik Prens!
    Oh oh siparişlerin bitmesin, hep fabrika ol sen:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin amin amin.. Dumani hep tutsun di mi fabrikanin.
      Aris konusuna gelince eger diger blogda az yazi cikarsa bilin ki Aris beni protesto ediyor. Blog yayindan kalkmissa bilin ki cok feci kavga ettik :)
      Bu arada uretkenlik konusunda sen de az degilsin eline su dokemem.

      Sil
  3. Ne güzeller! Eline sağlık. (Bu arada ben yastığımı bekliyorum sabırsızlıkla...)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hande'cim haklisin.. Gecen aylarda sana cicek sever misin diye sormustum cunku cicekli bir desen yapmak istedim. Ama sonra araya o kadar cok siparis geldi ki ben de atladim. Simdi tekrar sorayim cicekli mi kopekli mi olsun yastik? Su usttekileri gonderip hemen girisiyorum ise.
      Yili yariladim ayip ettim vallahi..

      Sil
    2. Hiç ayıp etmedin, böyle düşünme... Sonuçta bana güzel bir sürpriz olmuştu zaten... Sen ne zaman uygun olursan, ne zaman elin değerse yaparsın. Çiçekleri çok severim. Bahara uygun olursa ne güzel olur!

      Sil
  4. Başak haklı! Bravo valla Diloş.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...