19 Ekim 2013 Cumartesi

Bakin sandiktan ne cikti?

Son gunlerde siparisler aldi basini gitti ben de pesinden kosturuyorum. Ayrica beni cok sevindiren bir gelisme de yasadim. Gecen hafta Polonya'dan bir telefon aldim. Cocuk yuvalarina urunler temin eden bir firma benim yaptigim seylerle de ilgileniyormus. Isin ticari tarafi bir yana hic tanimadigim bir cevreden hem de Polonya'dan boyle bir talep almak yeyyyy!

 Calismak muhtesem birsey  ama keske bir gun 30 saat filan olsaydi..

Tum bu kosturmaca icinde dun gece aklima birsey dustu ve evdeki kucuk capli tuhafiye dukkani gorevi goren sandigi eseledim biraz. Bakin ne buldum:


Bu hirkayi 4 yil filan once yapmis olmaliyim. Kafadan bir ornek uydurup hediye olarak veririm diye yapmistim  ama belli ki sonra kiyamamisim evde saklamisim :)



Detay insaniyim vesselam!..


Haftaya Istanbul'da kurs basliyor cok heyecanliyim  bakalim neler cikacak elimden ?



21 yorum:

  1. Oha! Hazir gibi, dokul ulen butun sandigi, kimbilir neler var sende baska.....:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kendime hayret ettim o gulleri filan nasil yapmisim? Nasil bir buhran animsa artik :)

      Sil
    2. Izninle kiskaniyorum! Ben de niye boyle yetenek yok yaaaaaaa!!!

      Sil
    3. hahaa pis kiskanc. Sana da orerim ama 5 yil sonra giyersin :)

      Sil
  2. ne güzel örmüşsünüz.maşallah.

    YanıtlaSil
  3. aboooo Diloş bu bir sanat eseri yahu!

    YanıtlaSil
  4. renkler ,çiçekler harika olmuş

    YanıtlaSil
  5. Yakında bir kız doğurmayı planlıyorum, artık bu büyük başarımdan dolayı hırkayı bana hediye edersin :)
    Eline sağlık, çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursen Ablacim sen kizi dogur da ben sana 2 yillik hirkasini patigini eldivenini oreyim.
      Tesekkur ederim ehi ehi :)

      Sil
  6. Dilara hanim tebrikler... Hirkaya gelince inci gibi bezemissiniz ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuş ellerinize sağlık..Ne emek harcanmıştır buna...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim :) Orgu ormeyi seviyorum oyuncakli model oyaladi beni epey ama hic sıkılmadim. Bir haftada filan bitmisti sanirim.

      Sil
  8. Polonya`dan mı?! Çok ünlü oldun sen artık, bizi tanımazsın yakında:))
    Hırka harika, kızım da yok ki isteyeyim senden bu hırkayı:))

    YanıtlaSil
  9. Bu hırkayada kıyılamazdı zaten:))

    YanıtlaSil
  10. Dilara'cım merhaba:) Ben hepsüslüydüm (Zehra)
    Blogun ve keçelerin çok hoşmuş,ellerine sağlık,sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...