1 Mart 2015 Pazar

Sahalara geri dondum ( yani donmus de olabilirim tembellik basa bela )

Tamam cok yazasim var ama araya bir suru is girdi gene Almanya'ya gittim geldim -ki o ayri bir yazi konusudur kesinlikle- elim isledi vs vs. Sozun kisasi yazamadim. Kendime kiziyorum baska kimseye degil. Oysa bir saat zaman ayirsam  oldu bitti.

Hadi bakalim baslayalim tekrar .

En taze haberle doneyim yesil sahalara.  Bugun yasadigim ufacik sehirde guzel bir etkinligin ilk adimi atildi. Xanthi Old City Trail. Turkcelestirmek gerekirse  Xanthi Eski Sehir Patika Kosusu.
Bilen bilir sehir yemyesil bir korunun eteklerine konuslanmis durumda. Eski sehir adi verilen mahalle tam bir gorsel solen sunar her zaman. Bu sefer de umarim yillarca surecek guzel bir etkinlige adini verdi.




Toplam kac kisi kostu bilmiyorum . 3 farkli ayakta kosu yapildi. Bir tanesi sehir meydanindan baslayip eski sehirin kenarindan gecip Panagia Kalamou manastirina kadar acimasiz sayilabilecek diklikte bir tirmanisi gerceklestirip sonra her yani yesillik olan patikalardan asagi inip eski sehrin hemen hemen tum sokaklarinin arsinlandigi 14.3 km'lik uzun kosu.  Digeri sadece eski sehir sokaklarinda gerceklesen 4.2 km'lik Old City kosusu ve son olarak da 1 km uzunlugundaki minik ayaklarin kosusu.



Izlemek cok eglenceli idi gercekten. Aris benimle "suradan suraya kosamazsin" diye kendince dalgasini gecti. Ben de cok kizdim ona ve ahdettim seneye ne yapip ne edip en azindan Old City kosusuna katilacagim. Hadi bakalim Halep oradaysa arsin burada!

Bir suru fotograf var. Fotograflar icin Xanthi Runners fotografcilarina cok tesekkur ederim. Fotografcilarin isimleri fotograflarin uzerlerinde yer aliyor.  Web sitesini burada bulabilirsiniz.






bu amca bile kosuyor benim de kosmam lazim 

1. Xanthi kosunun galibi Kavala'dan :)

Kosu ve doga severler eminim fotograflari da sevecekler. Cikin gelin bir sonraki yil sunun surasi burnunuzun dibi diyorum.
Aradan gecen sure icinde ne marifetler yaptim dedigim gibi onlar da baska yazilarin konusu..

Iyi bir pazar aksami dilegimle...



8 yorum:

  1. Hoş geldin:))
    Valla uğra arada yahu, olmuyor böyle:)
    Koşu süpermiş, senin elinden bir şey kurtulmaz. Aris halt yemiş, yaparsın seneye sen:)
    Sokakları görünce hatıralarım canlandı, pek güzeldi senin oralar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbuldum :))
      Ya blogu cok bosladim olmuyor boyle kendime de kiziyorum aaa!
      Kosu harikaydi gercekten feci gaza geldim bu hafta ufak ufak yuruyuslere baslayacagim. Internette nasil kosmaya baslarsiniz diye bir sey varmis onu okuyorum.
      Seninkiler burada olsaydi kesin kosar ve galip bile gelirlerdi. Seneye gelin de birlikte kosalim :))
      ( fon muzigi : Eye of the tiger dupsss dup dup dup )

      Sil
  2. Tamam yaaa, ben de baslicam, ne bu ortaligi bos biraktik :-)

    Ozledim cok!

    YanıtlaSil
  3. seneye gelip minik ayakların koşusuna katılabilirim anca, benden bu kadar:))
    hoşgeldiniz sahalara:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bekleriz :) Eger cocugunuz var ise dileyen anne -baba cocuklari ile birlikte kostular. Bende olmadigi icin araya kaynayamadim :)))

      Sil
  4. Hosgeldın , ne kadar guzel olmus bakmak bıle buyk keyıf...ayrıca almanya postu nefıs olacaktır emınım..bu arada ızleyıcı kısmıı hata verıyor dılersen sıl ve yenıden ekle..sevgıler

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  5. Ak sakallı dedeye hayran kaldım kendimden utandım yahu :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...