20 Eylül 2012 Perşembe

Keceler Selanik yolcusu

Ben  ne zaman Selanik'e gitsem hep yagmur yagar. Hem de oyle boyle degil sular seller seklinde yagar.Artik bereketten mi yoksa sansim mi yok bilmiyorum. Ben bu durumu berekete yormaya calisiyorum niyetim o yonde :)
Bu pazar gunu gene Selanik'teyim. Sergimiz var. Kisa adi I.W.O.G. olan   Yunanistan'daki Uluslararasi Kadin Kurulusu'nun duzenledigi bir etkinlikte keceler de gorucuye cikacaklar. Etkinlik aslinda gectigimiz mayis ayinda duzenlenecekti ama malum ben daha Selanik yolunda iken ufak ufak  yagmur atistirmaya  basladi. Selanik'e ulastik ortalikta mis gibi bir yagmur sonrasi kokusu , heryerde yogun bir islaklik :) Ben romantigim de gercekler aci. Sergi  alanini sel basmis.  Ertesi gune  kadar belki kurur diye umidiyle bekledik  ama bahcedeki camur yogunlugu yuzunden  etkinlik  taaa bu pazar gunune ertelendi. Tam da havalarin sogudugu , yagmurlarin arttigi bir mevsim insallah gene yagmur yagmaz.

Haydi simdi hep birlikte isaret ve orta parmaklarimizi capraz yapiyoruz , kara bulutlari kovaliyoruz!..


Selanik ve cevresindeki arkadaslar bekliyorum. Gelin, hasret giderelim :))

8 yorum:

  1. Kocaman buyuk bir enerji yumagi gonderiyorum, gunluk guneslik herkesi isitacak kadar rahat ve guzel bir havayla gune baslayin dilerim :) resimleri heyecanla beliyorum....

    YanıtlaSil
  2. Ahh buna cok ihtiyacim var gercekten. Yasasin!

    YanıtlaSil
  3. Tamam yagmur sel olmasin ama kismetin yagmur damlalari gibi olsun canim :-) Yagmur berekettir, her iste bir hayir vardir, damlaya damlaya sel olur! Isin ozu budur hehehehehe

    Bol sans!

    YanıtlaSil
  4. El emekleriniz büyük beğeni toplayacak. Selanik'te başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. hemen Harula'yı arıyorum! Maria'da belki bebekle gelebilir!
    yuppiiii

    YanıtlaSil
  6. Arkadaslar hava bugun buz gibi Selanik'te de 2 gun yagmur yagmis simdi hava acmis. Umarim boyle devam eder. Evet Basakcim yagmur bereket olsun ille de yagacaksa oyle yagsin di mi? Sare Hanimcim insallah :) Aslinda yapmak istedigim bir suru sey vardi ama ne yazik ki yetistiremedim :(( Neyse bir sonraki kermese artik.
    Ozlemcim evet ara hem Harula'yi da gorup hasret gidermis olurum.

    YanıtlaSil
  7. Beste'cim iyiydi. Simdi otobusteyim eve donuyorum. Bu aksam ayrintisi ile yazacagim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...