2 Ocak 2014 Perşembe

Taze baslangiclar, yesil fidanlar...

2014'e nasil basladiniz? Biz kedilerimizle evimizde sakin bir yilbasi gecirdik. Yas almaktan mi yoksa artik yoruldugumdan mi bilmiyorum cilgin partiler, kendimi sokaklara atmak  gibi eylemler bana pek uzak geliyor.

 Aris yeni yila dakikalar kala  komik bir atraksiyon yapip disari cikti, evin kapisini caldi, ben "kim o " dedim o da dogal olarak "2014" diye cevapladi :))) Kapiyi actigimda gulmekten konusamadi cunku kafama yilbasi agacinin en tepesine taktigimiz kocaman yildizi takmis ve etol olarak da minik hediye kutularindan olusan bir sus takmistim. Kediler dogal olarak omuzumdan sarkan minik hediye paketlerine ulasmaya calisiyorlardi. Bu sekilde kahkahalar atarak girdik yeni yila.

Butun burc yorumculari boga burcu icin 2014'un cok iyi gececegini soyluyor. Benim gibi boga olanlar yasadi diyip, bir yil daha yas aldigimi hiiic aklima getirmeyip gecen yil baslayip bu yil bitirdigim bir kapi susunu goruslerinize sunuyorum efendim.

Yilin son gunlerinde aldigim siparise gelelim. Siparis Finlandiya'dan. Kendisi icin kapi susu yapilan 2.5 aylik kizimizin adi Taimi.  Fince'de fidan, fide anlamina geliyor:


Isminden de esinlenip yesil yapraklar, taze fideler islemeyi dusundugum icin notr bir renge ihtiyacim vardi. Evde simdiye kadar hic kullanmadigim cok guzel bir kase kumasa hemen makasi vurdum.




Kenarlarini yuvarlakca kesip zimba makinasiyla tek tek delik yaptim.



Bizim malum cici kizlar burada da yer aldi. Tuyomu almis Taimi'nin sarisin oldugunu ogrenmistim. Saclar o yuzden sari.
Farkindaysaniz elinde bir fidan tutuyor. :)




Cok fazla isleme yapmak istemedim. Yapraklarin cevreledigi kucuk bir gul demeti ve Sevgili Kubra'nin yolladigi kitaplarda gordugum naif bir kalp yetti bence.

En son yaptigim her ise asik olup "iste simdiye kadar yaptigim en guzel sey bu" diyorum. Ama hemen sonrasinda yeni bir sey yapinca da hemen bu fikrimi degistiriyorum.

Yani bir sonraki projeme kadar yaptigim en guzel is bu :)))

Ferah, aydinlik , eglenceli ve kahkaha dolu bir yeni yila merhaba demis olmaniz dilegiyle..


3 yorum:

  1. ne güzel ilham veren bir adı varmış bebeğin =)

    YanıtlaSil
  2. Bende bahtsiz bir boga olarak bu yil yuzum gulmezse isyan cikaricam :-) hersey gonlumuzce olsun :-)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...